Tjo!
 
Tänkte köra en frågestund på bloggen eftersom ni inte vet så mycket om mig. Ni får fråga vad ni vill mellan himmel och jord! Fråga på, jag svarar om några dagar!
 
Hur har ni haft det idag?? Jag har haft en toppen dag faktiskt! Idag gick jag till sjukgynasten för första gången och det var toppen, fick tips på hur jag kan göra för att strecha up mina muskler i axlarna(för er som inte vet så har jag problem med mina axlar och har ont i rygg och axlarna). Nu sitter jag och gör engelskaläxa.
 
Kraam<3

5 kommentarer

Ellen Wärnsberg

04 Feb 2013 19:49

Vilken fin blogg du har, skulle vara roligt om du ville kolla in min :D
Men lite frågor då:
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Vad vill du göra i framtiden?
varför började du blogga? :)

tjejen

04 Feb 2013 21:38

Hos mig har du chans att vinna en kenza 9 jacka.

http://suupertjejen.wordpress.com/2013/02/04/tavling-vinn-kenza-9-jacka/

manneeee

05 Feb 2013 18:30

O din gris var en ailien egntligen, o du upptäckte det efter du köpte den, skulle du sälja eller behålla grisen/ailen?
Svara i videoinlägg!

Elise

06 Feb 2013 09:20

Okay nu lilleplutt<33 Nu ska du få frågor från storasyster ;))

Varför började du blogga?
Vad heter din crush?
Varför så söt?
Favorit grönsak?
Hur lång är du?
Utsläppt eller uppsatt?
Cola eller fanta?
Max eller donken?
Vilken tandkräm använder du?
Vad är din favorit butik?
Favpritsport? Okej, jag vet svaret på den xD<3333

Jag kommeenterar mer sen xD<3333 Älskarejj<333

manneeee

09 Feb 2013 22:30

vad är bäst med Amanda Daehli???
när blev ni bästisar???
Egoo over here ;)
Fanta/Cola?
frukt/godis?
Prutt/bajs
Manne/ostbollar?

Lite asgrymma frågor,
kramiiiiisar

Kommentera

Publiceras ej