Hejsan!
 
Det var ett tag sen. Ehm sorry för det... Jag vet faktist inte riktigt varför det inte blev någon bloggning men jag antar att jag fokuseade på andra saker som jag tyckte var viktigare.
 
Idag fick jag sommarlov, det var kul men väldigt sorgligt. Jag ska ju börja i en ny skola eftersom den jag går i nu bara går upp till sexan. Det har vart så himla mysigt på Vasa och jag kommer sakna alla så himla mycket! Till hösten hoppas jag att jag kommer in på sammis så att jag kan gå där men annars blir det väll friberga:/.
 
Själva avslutningen var superfin, först fikade vi i klassrummet och våra lärare höll världens finaste tal. Sedan gick vi och ställde upp och gick in och då började själva cermonin. Det var fint men de är ju samma på alla skolor och inte så jättekul. Efter allt var färdigt blev det kram och gråt kalas (självkrat grät jag..) När vi hade sagt hejdå pkte jag, mamma och Agnes in till stan och åt lunch på K25, det var super mysigt. Sen drog Agnes till grönan så då gick jag och mamma i lite affärer innan vi åkte hem.
Jag kommer att sakna alla så himla mycket och vi har verkligen vart världens bästa sexor!!
 
 
Nu på sommaren kommer jag antagligen att få mer tid att blogga på och det finns mer saker att skriva om. Så håll utkik, det kommer att komma fler och förhoppningsvis roligare inlägg!
 
Ha världens bästa sommar!
 
 
 
KRAAAM<3

Kommentera

Publiceras ej