De här bilderna inspererar mig sjukt mycket!! Finns så himla många fler bilder men jag valde ut 8 stycken!
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 

Nu till en sak som gör mig riktigt arg, när folk skriver taskiga kommentarer!! Idag la manne upp en video på sig på blggen här när jag hade träning. Tror ni inte att det var någon som skulle skriva något taskigt?? Jag vet inte vem du är för du var anonym (classic) men jag tycker att det var lågt gjort.
 
Det är klart att du får tycka och tänka vad du vill,det är inte det men på min blogg får man inte skriva taskiga kommentarer. Tänk det du du tycker och skriv det inte om det inte är schyst!! De slängs på dirrenom det är taskigt.
 
Nu hoppas jag att detta är okej för alla och tycker ni inte det så kommentera varför ni inte tycker att det är okej. 
 
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nu ska vi sluta med tråkigheterna här!! Hur har er dag varit?? Själv had den varit toppen, jag och Manne fick vara tillsammans på ett svenska prodjekt och det kpmmer att bli toppen, vi har samma ider och vill nå till smma mål, så det ska vi klara! Efter skolan hänkade Manne till simningen och satt och tittade på när jag tränade. Det var en ganska jobbig träning men den var kul! Efter träningen åkte vi hem och pluggade engelska för vi har prov imorn.
 
Ska fixa ett tidsinställt inlägg tills imorn och sen ska jag sova puss på er!!!<3
 

Kommentera

Publiceras ej