IDAG KOMMER JUNI TILL STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Är suuper taggad över att få träffa Juni! Har saknat henne så grymt mycket, asså det är heelt jävla sjukt!!!
Är superglaaad just nu!! WEEHOOOO!!!!
 
 
Idag är det tävling i Järfälla men jag valde att inte vara med, har inte kunnat träna för att jag va sjuk och så men jag sitter hemma och hejjar på er DANDERYD!! Jag tittar hurdet går på livetiming och det ser ut som att det har gåttt bra!! Önskar att jag var där med er, hoppas att ni hardet awesome!!!
 

 
Sorry för dålig uppdatering men jag kände att jag behövde fokusera på skolan och vänner. Det ska bli bättre uppdatering nu.
 
Ni får ha en suuper helg, kommer inte att kunna blogga för jag ska träffa Junii och mannne!!!!<3
Bild från instagram! Följ mig 00sossso <3
 
Puss<2

Kommentera

Publiceras ej